Tidig kväll?

Ja jag funderar faktiskt på att lägga mig tidigt ikväll. Jag är svintrött, men det är inget ovanligt. Men det är ju så bra på tv ikväll så jag lär väl inte komma i säng fören 22 eller nått ändå. Blir lite trött på mig själv faktiskt, hehe.

Jag har tagit min första magbild idag, haha. Jaa, här kommer den.


Lite börjar det ju synas redan. Men det brukar ju tydligen göra det om man är omföderska. Undra hur detta kommer sluta...

Nä nu ska jag fortsätta kolla på rent hus.
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du som ville få bort magen ;) haha. Grattis igen! :D

2009-05-28 @ 01:14:48
URL: http://elaaine.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Haha ja du ser vad som kan hända och ske ;)

Jadu min första har jag ingen aning om, kanske om några år! Vill leva livet och känna att du kan jag skaffa mig en och skaffa mig en ny karl kan ju vara bra också ;) mohaha

2009-05-28 @ 11:50:29
URL: http://elaaine.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0