Tidigare och tidigare!

Jag vet snart inte vad jag gör. Tindra vaknar tidigare och tidigare för varje morgon. Idag vaknade hon klockan 5. Nåja, det är väl en period hon är inne i. Kan ju bara hoppas att det inte håller i sig för länge. Men jag undrar om inte min trötthet är påväg att gå tillbaka lite nu. För jag känner mig faktiskt lite piggare idag än på länge. Kan ju alltid hoppas! För nu är jag less på att vara trött dagarna i ända! Hujjaligen.

Sen fick jag några frågor som jag hade tänkt besvara här innan jag fortsätter skriva..här kommer dom.

1. Var du rädd för något särskilt som barn?
Njaa, jag vet faktiskt inte. Jag är väl rädd för samma saker idag, haha! Typ spindlar, maneter och småkryp..
2. Vem skulle du önska började blogga?
Mina storasystrar kanske, hehe. Och pappa, så kom igen nu farsan! Starta en blogg, haha!
3. Använder du cykelhjälm?
Nää men jag använder inte ens en cykel så det är väl inte något konstigt med det? Jag ÄGER inte ens en cykel.
4. Tycker du att Sverige bör införa euron?
Nej jag tycker bara att det verkar krångligt att lära sig en ny valuta på heltid.
5. Hur brukar du sminka dig?
Vardag: Lätt smink, ljusa ögonskuggor och lite mascara, eventuellt lite foundation.
Fest: Då brukar jag dra till med lite eyeliner, rough och sånt också. Eventuellt läppglans också.
6. Har du fått höra att du är lik någon kändis?
Nej jag tror inte det..
7. Tycker du att killen bör bjuda om ni hittar på något/dejtar?
Njaa, jag tycker att man kan turas om faktiskt.
8. Vilken är den läskigaste film du har sett?
Första gången jag såg The Grudge så var den riktigt riktigt läskig!
9. Samlar du på något?
Jaa, jag samlar på drömfångare.
10. Umgås du vänskapligt med något gammalt ex?
Jag umgås inte med något ex men skulle jag stöta på något på stan så kan jag stanna och tjöta ett tag liksom..
11. Har du något bra raggningsknep?
Jag raggar inte, jag är ju gift ;)
12. Har du flest tjej -eller killkompisar?
Jag har nog mest killkompisar. Men så har det alltid vart.
13. Vanlig läsk eller light?
Vanlig!
14. Vann rätt låt Eurovision 2009?
Njaa..jag måste nog vara den enda som inte tyckte att Norges bidrag var speciellt bra..
15. Har du bestämt träff med någon du snackat med över internet?
Ja, några modellfotografer.
16. Vilken svensk artist/band är bäst enligt dig?
Miss Li är ju grymt bra. Men jag vet inte riktigt..lyssnar ju på det mesta..
17. Vad är ditt favoritsortsplagg?
Jag ÄLSKAR leggings tillsammans med kjolar eller tunikor. Det är nog favoritplaggen.
18. Är dödsstraff rätt eller fel?
Det beror på. Men jag är nog för dödsstraff i vissa fall..
19. Vilket var ditt första ord?
Vovve och klocka
20. Vilken svensk stad hade du valt att bo i om du inte fått välja den du bor i nu?
Då hade jag nog flyttat tillbaka till Piteå.

Sådär ja, det var dom frågorna. Sen till en egen. Vad ska vi göra idag? Jag mååååste ner till biblioteket idag. För det glömde jag bort häromdagen! För jag har ju blivit bortskämd med att läsa mig trött varje kväll så nu har jag svårt att somna istället. Jobbigt faktiskt. Men det löser vi sen. Hoppas att min bok är kvar bara eftersom jag glömt att hämta den. Skulle nog gå in på mailen och kolla det kanske. Annars får jag ju boka en annan bok, haha. Fan vad intressanta saker jag skriver idag..eller hur?

Nä jag får nog ge upp detta nu.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sophia

testa att göra rummet mörkare med diverse filtar m.m

2009-05-27 @ 12:09:08
Postat av: Sofi

kul att du ville vara med ;D

2009-05-27 @ 12:31:53
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0