Vilken underbar natt/morgon!

Ja vilken härlig morgon att vakna och vilken skön natt det har varit. Jag kan bara få skryta LIIIITE va? Tindra somnade ju som sagt 18.15 igår. Jag trodde att hon skulle vakna skittidigt idag, men icket det! Hon vaknade 07.35 ganska precis. Jag vaknade runt halv 8 och tänkte..fasen har inte Tindra vaknat än? Hehe. Så det var skönt att hon sov så länge faktiskt!

Det var bra att Tindra sov så länge idag. För idag har vi en MASSA att göra. Vi ska packa packa packa. Jag ska börja i vardagsrummet och ta ner tavlor och alla ljushållare och allt sånt. Packa ner filmer och sånt. Jesper ska packa ner resten i köket. Så vi kommer käka på plasttallrikar för resten av månaden. Men det känns bra. För då kan vi packa ner så mycket som möjligt. Plus att vi hade behövt köpa plastsäckar. Jag ska nog gå igenom min garderob också. Packa ner sånt som jag inte kan ha och aldrig använder i en säck och bara behålla liiite kläder typ. Samma med Jespers garderob. Men det får han nog vara med och göra så han får bestämma vad jag kan packa ner och inte. Så det ska vi göra hela dagen idag. Sen ska vi hinna äta också. Sen kommer ju dom från Göteborg och ska hämta Casper. Så det blir nog ganska fullt upp idag. Jag tror faktiskt att jag ska åka och handla så fort Jesper vaknar. Men han ska få sovmorgon idag, för han var hemma sent inatt..nåja..vi får väl se när han vaknar.

Nu har jag bestämt mig för att jag enbart ska ge Tindra välling tills hennes tand har spruckit igenom. För det är såå slöseri med pengar när hon matvägrar. Vi värmer maten för att hon ska äta EN tugga och sen får vi slänga resten. Så orkar jag inte hålla på längre så nu får det bli så faktiskt!

Nä nu måste jag kika vidare lite snabbt innan jag sätter igång här hemma.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0