Äntligen hemma!

Ja nu är man äntligen hemma. Eller jaa, vi var hemma vid 6 imorse. Då packade vi ur bilen och sådär. Så jag klev innanför dörrarna här hemma klockan 7. Då hade Tindra precis vaknat, hihi. Så jag fick mysa med henne lite innan jag gick och lade mig. Upptäckte dock att hela hon är prickig! Vet inte vad det kan vara. Svärmor gissade väl på 3-dagars-feber (som dom enligt bvc bara kan ha en gång men det är kanske dom kan ha fler?). Men men, Tindra verkar inte ha ont av prickarna i alla fall. Och prickarna ser ut att vara alldeles för små och för ljusa i färgen för att vara vattkoppor! Nåja, nu har jag i alla fall fått sova i 2 timmar. Jag ville inte sova längre för då kanske jag har svårt att somna ikväll. Bättre att jag lägger mig tidigare ikväll istället och får sova ett antal timmar.

Jag hade velat att Tindra skulle vakna snart. Hon ligger och vilar. Tänkte att vi skulle hinna käka en lunch på briggen idag innan Jesper börjar jobba. En liten farsdagslunch. Men Jesper ville vara på jobbet senast 14 så det kan bli lite tajt. Aja, vi får väl se.

Jag har tagit några bilder på våran monter på mässan. Tyvär var det ju totalt foto och filmförbud där inne så mer bilder har det tyvär inte blivit. Dock orkar jag inte lägga in bilderna nu så jag får visa dom vid ett annat tillfälle. Nu ska jag snabbkika lite och som sagt, hoppas att Tindra vaknar snart annars får jag väl väcka henne.. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det var nog en bra ide av dig att inte sova så länge. Hoppas att du inte har varit alltför trött idag samt att du kommer i säng ikväll istället för att sitta och greja med bilder eller bloggen ;D

2009-11-08 @ 16:26:13
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack så jättemycket <3 Betyder massor..

Hemskt med tre dagars feber, låter jättejobbigt iaf, även om det går över sen.. men ändå, man är ju så rädd för dom små..

Ha en toppen myssöndag =)

Kram!

2009-11-08 @ 17:28:20
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Coffe

Äääh, kass att man inte fick fota ;)

2009-11-08 @ 19:41:07
URL: http://www.coffe.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0