Äntligen pyntat, hihi!

Ja nu har jag också fått pyntat. Dock är jag långt ifrån klar men jag har alldeles för lite julpynt känner jag, haha! Har även ställt ut tomtarna som ska stå ute och sådär. Nu saknas bara ljusslingan på baksidan..men den ska upp imorn eller nått sånt. Här kommer lite bilder i alla fall!

Önskar dock att jag hade haft den där superfina ljusstaken som jag kollat på som jag inte vill berätta vart den finns, hehe. Plus 2 stjärnor som kanske hänger istället för den som står i mitten i vardagsrummet. Vardagsrummet är alltså den näst längst upp till vänster om ni inte förstod detta. Snyggt att jag ställt soppåsen under fönstret innan jag fotar, haha! Aja, skit samma. Sen kan jag bara säga att den säcken som hänger på väggen var väldigt praktisk också. Numera läggs alla Tindras mössor, vantar, halsdukar m.m. i den. Plus i kanten är ju att den faktiskt är julig! Undra vad jag ska hänga där istället när julen är över, haha! Det får bli ett senare bekymmer.

Sen har vi ju även skruvat upp "Tindras säng" idag. Det är ju en säng som hon lånat av sin faster, men jag skriver Tindras ändå, det är ju hon som ska ha den ett tag framöver, hehe. Och självklart har även hon fått lite julpynt! Titta själva!

Hon gillade i alla fall att klättra upp i den och busa! Hon var lite skeptisk till att sova i den dock. Jag fick inte lämna rummet. Jag fick sätta mig på golvet bredvid henne, hehe. Men hon somnade ändå jäkligt snabbt! Det tog väl 10 minuter och sen sov hon, så förhoppningsvis tar det inte lång tid att vänja henne att somna själv i den med.

Jaa, hur är det med mig då? Inget vidare faktiskt. Har fortfarande ingen feber, skönt! Men jag har ruskigt ont i halsen och nu börjar jag även bli hes, ska jag tappa rösten kanske? Har ju en tendens att göra det om jag haft ont i halsen, men det brukar inte komma fören jag börjar bli frisk. Snorar gör jag med, fick ta lite nässpray förut och nu kan jag ju faktiskt andas, wohoo! Men jag hatar nässpray, tycker det är vidrigt! Men det är i alla fall skönt att det hjälper.

Imorn måste vi åka till Vänersborg och lämna tillbaka hyrbilen som dom haft i helgen, hoppas man orkar köra. Sen ska vi upp till kontoret så att Jesper kan hämta sina verktyg så att vi kan få upp slingan nån gång. Tindra får gå till dagis. Hon har ju inte haft feber sen i lördags så det är nog inga problem, ja förutom att hon är snorig då.. Hon kommer nog tycka att det är skoj att träffa kompisarna igen. Barnmorskan blev flyttad till fredag klockan 13. Vad kan jag mer säga? Jaa, jag hoppas att natten blir lugn, hehe.

Ha en trevlig kväll nu allihopa! Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

å va mkt pynt du har. vill oxå ha en massa :D

2009-11-30 @ 22:51:09
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Så skoj att du gillar mina jul grupper..det är så skoj att pynta inför julen..Så mysigt ni har fått det i ert hem..Hoppas att du får en skön tisdag.kram

2009-12-01 @ 08:16:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

om du jämför med mig så har du en massa massa grejjer :D

2009-12-01 @ 11:11:19
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu vilken cool säng :)

2009-12-07 @ 09:54:09
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0