Bestämt inför helgen!

Japp, det blev verkligen ändrade planer. Jag och Jesper kommer inte gå ut och äta denna helgen. Får ta det en annan gång. Jag kommer att fira våran bröllopsdag nere i skåne, haha! Jag ska åka med Jespers bror och hjälpa till på en mässa som dom ska på någonstans utanför Ängelholm. Får väl se hur det kommer gå. Det är ju bara jag som har körkort också. Så det blir jag som får köra. Får hoppas att det går bra. Värst blir väl på lördag då vi ska köra hem på natten. Men det ska nog inte vara några problem. Det jag gruvar mig mest inför är väl att vara ifrån Tindra hela helgen.. Men jag får väl överleva det med, hehe. Lite trist att det är foto och filmförbud inne på mässan bara, hahaha!!

Tindra då? Jaa, hennes feber har legat runt 39 hela dagen. Som mest hade hon 39,4. Men jag har ju gett henne alvedon när febern varit över 39 så hon har väl varit relativt pigg även om hon spenderat större delen av dagen i soffan. Och gnällt en hel del. Men vem gör inte det när man är sjuk? Precis!

Får väl se om jag hinner med en snabbuppdatering imorrn innan vi åker. Men vi ska hämta en bil i vänersborg klockan 10 och ska försöka vara ifrån Uddevalla senast 11. Annars har jag datorn med mig så jag får väl försöka uppdatera så fort jag kan. Kan ju dock hända att jag skriver mer ikväll, det vet man aldrig.. Annars får ni ha det bra så länge! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Isan

Jobbigt med lill skruttans feber :(

Har du testat att köra varannan gång med Ipren supp å varannan med Alvedon ??? Ipren e ju aningen starkare så den brukar ta ner febern lite mera på våra barn :) Värt ett försökt kanske ?

Hoppas hon snart kryar på sig eran lilla söta tulta !

Ha så trevligt i helgen med gumman :D

Kram Isan

2009-11-05 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0