Erotikmässan!

Snacka om att man är slö och har lite ont i kroppen idag! Puh! Men ny dag, nya tag! Idag måste vi få sålt lite grejer alltså! Hehe. Jag glömde ju berätta igår. Jag har sett på min första stripshow live! Den första showen jag såg så var det 3 killar som var på scenen. Iklädd endast ett badlakan runt midjan. Dom tog upp varsin tjej på scenen och gjorde en lapdance på dom. HANDS INCLUDED! Tjejerna fick alltså tafsa och nypa hur mycket dom ville, haha! Sen när dom sitter grensle över tjejernas knä så tar dom av sig badlakanet..! Oh vilka rumpor, haha! Sen var det inte så mycket mer. Sen kom en manlig strippa som dom hade flugit in speciellt från spanien(!!). Carloz. Han var dock inte så bra som han verkade. Han dansade lite och åmade sig. Men jag har alltid haft lite svårt för killar i stringkallingar.. Men det var i alla fall en upplevelse. Sen träffade jag en kille som stod och dividerade med mig i säkert en halvtimme om hur han önskade mig lycka till i livet och att han hoppades att livet skulle bli så bra för mig. Om att livets dröm var att få barn..jojo! Haha! Sen klappade han mig på magen och frågade om han/hon sparkade (ja han frågade faktiskt om det var ok att han klappade mig på magen, haha!). Jaa, vilka roliga människor man stöter på egentligen.. Denna snubben var typ 18-19 bast. Ändå tyckte han sig veta vad hela livet gick ut på, tss.

Nåja, dagen idag alltså. Jag har precis tagit mig en uppfriskande dusch! En lång dusch för att vara jag. Jag duschade väl i 15-20 minuter. I vanliga fall duschar jag på 10, hehe. Nu ska jag bara sminka mig lite, packa ihop mina saker och sen gå ner till frukostbuffén. MUMS!! Jag är sååå hungrig. Sen tror jag att vi ska åka och kolla om vi kan få köpt lite presentpåsar som vi kan slänga ihop till ikväll. Så jag borde sätta lite fart nu. Visserligen är det iaf en halvtimme kvar innan vi ens bestämt oss för att mötas där nere. Men jag orkar inte stressa.

Ha en underbar dag. Får väl se hur mycket bloggande det blir idag.. Men herrejisses vad jag saknar mina två där hemma.. En speciell puss på er! From Ängelholm with love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0