Goder morgon!

Idag blir det fullt upp. Kan man säga. Tänkte även hinna förbi biblioteket och hämta en bok som jag reserverat. Får väl se vad man hinner. För vi behöver handla också. Men det får jesper göra om vi inte hinner båda 2. Men gäsp vad trött jag var när Tindra vaknade. Hade verkligen ingen lust att vakna, haha! Aja, nu är hon på dagis i alla fall och jag ska åka hemmifrån alldeles strax. Rackarns rackarns säger jag. Jag måste ha en ny kalender. Min gick ut i oktober och kom aldrig mer tillbaka. Men alla kalendrar jag hittat börjar ju inte fören i december. Fast det får väl gå. Jag har ju mobilen om det skulle vara nått superviktigt att skriva ner.

Igår beställde jag hem en, vad jag tror, är en smart grej. Får väl se när den kommer så att jag får pröva den! Det var i alla fall en klädstämpel av nått slag. Märkningsstämpel som funkar även på textilier. Supersmart tycker jag! Dock är ju stämpeln svart så på mörka kläder får man ta fram en vanlig penna. Beställde dock en sån med för bara 19kr så det är lugnt. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan den kommer. Nu kommer det gå fort att märka kläder! Ooh yeah!

Nää nu ska jag som sagt dra mig.. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0