Ingen snö här inte!

Haha nää det kan man ju verkligen inte säga att vi har. Snö.. Det skulle snöa här hela natten och morgonen men inte en tillstymmelse av snö! Trist. Jag hade sett fram emot snön. Dock känns det ändå bra att inte snön kom idag när Tindra är sjuk. Tror att hon skulle haft roligt i snön, hehe. Men den kommer väl som vanligt i januari, februari där någon gång..

Så vad ska vi hitta på idag då? Jaa, Tindra hade 38,8 imorse så vi håller oss inomhus. Tindra är lite slö och ska mest sitta och mysa. Vilket jag tycker är ganska mysigt och skönt faktiskt, hehe. Just nu ligger hon och vilar för andra gången idag.. Lilla plupp. Men förhoppningsvis kryar hon på sig snart. Och tur i oturen att hon blev sjuk nu och inte nästa vecka.

Nu verkar det dock bli ändrade planer i helgen ändå.. Det har krisat sig lite.. Men vi får väl se. Det är väl inte klart än.. Jag får återkomma om detta!


Kommentarer
Postat av: Mina

God middag...Hoppas att sötnosen blir frisk under dagens gång..Skönt med en slappa dag.kram

2009-11-05 @ 12:28:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0