Lite att greja med..

Kan ju börja med att berätta att Tindra tog sovmorgon idag. Jag vaknade kvart i 9 och FLÖG upp för att springa och väcka Tindra, haha. Annars vette sjutton hur länge hon hade sovit, haha! Hon somnade alltså 18.45 igårkväll och jag väckte henne klockan 08.45. Jäkla unge! Så det blev stressigt värre imorse. Tur att hon fortfarande älskar sin välling och äter det till frukost. Så medan hon låg i sängen och åt välling klädde jag på mig, sen fick jag slita upp henne när hon var klar och slänga på henne lite kläder och sen gick vi till dagis. Tur, säger jag, att jag har en bra chef, hehe. Sen bar det ju av till praktiken, eller jaa, jag plockade upp Björn på vägen ner.

På praktiken idag har det blivit endel fotande. Tog en massa bilder på lite olika produkter. Sen tog batteriet i kameran slut, hehe. Men det blev väl i alla fall runt 200 bilder så nu har jag endel att göra. Ska sätta mig och redigera och gå igenom vilka jag kan tänka mig att använda. Det var faktiskt rätt svårt att fota i min hemmagjorda studio så jag får nog fundera om vi inte ska köpa det där tältet ändå.. Men som sagt, det får bli en annan fråga.

Imorn ska vi i alla fall börja packa och planera inför mässan. Får väl se hur långt vi kommer med det. Tågbiljetterna är ju fortfarande inte bokade dom heller. Aja, nu ska jag börja greja med bilderna! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

försökte komma in igår igen. men inte gick det.



hoppas du känner dig bättre idag!

2009-11-20 @ 00:20:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0