Live från erotikmässan!

Japp! Just nu befinner man sig i skåne. En bit utanför Ängelholm ligger ett ställe som heter Ekebo nöje. Där sitter jag på en erotikmässa. Det trodde ni inte om mig va? Haha! Än har det inte dragit igång så ordentligt. Dock är det tjejkväll här fram till klockan 21.30. Manliga strippor kanske kunde vara något? Haha! Får väl se om man tar sig en sväng här. Just nu har man bara hunnit packa upp allt i montern och varit in till ängelholm för att checka in på hotellet. Det har tagit flera timmar. Men det är rätt skoj faktiskt. Man får se mycket kan jag garantera er! Så för all del! Har ni vägarna förbi tycker jag att ni ska komma in och gå en sväng! Rätt skoj!

Nu måste jag ge mig i alla fall! Ska försöka se om man kan lära sig priserna haha! Jag får se om jag orkar blogga mer sen inatt. Annars kommer ett inlägg imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0