Nervös!

Ja jag blev nervös nu när jag tog upp Tindra ur sängen. Hon kändes så varm så jag trodde att hon hade fått feber igen.. Men jag tog febern nu och det var då ingenting, så nu kan jag andas ut igen! Hon har ju hostat hela natten som vanligt. Tror att hon har varit fri från hosta på natten ett par dagar men nu började det igen. Aja, jag får väl skylla på dagis. Måste försöka komma ihåg att ringa barnmorskan idag också. Har några frågor till henne.. Jaja det blir bra. Nu måste jag leta upp grejerna jag ska ha med mig till praktiken. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Under mina besök hade jag ätit frukost har jag för mig, som lägst hittade jag 4,5, lite rörigt att bläddra runt i gamla bloggen hehe...

Jo det hade väl vart segt om hon tittade ut för tidigt, det blir ju sent på året och mitt i jul ;) Får hålla tummarna om att det blir en -10:A =)

2009-11-18 @ 19:14:32
URL: http://slns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0