Sjukstuga!

Japp, då var det dags igen. Tindra har feber. Misstänkte detta redan igårkväll då hon vaknade flera gånger och grät och hostade. Japp, hostan som varit borta i typ en vecka har kommit tillbaka också. Jäkla dagis alltså! Nåja, hon hade "bara" 38.5 i temp. Får väl se hur hon mår imorn men skulle väl tro att det inte blir något dagis för damen. Lite trist att hon skulle bli sjuk just nu för dom "varnar" att det ska komma upp till 5 cm nysnö inatt. Då hade vi ju kunnat åka och köpa en pulka imorrn, men är hon sjuk så är det väl ingen idé. Sen bor vi ju vid kusten också så vi får säkert ingen snö alls.. Suck! Aja, det är bara vänta och se. Man kan ju alltid hoppas. Då får vi väl gå ut en liten stund i alla fall.

Det blir INTE ändrade planer i helgen utan vi kör som vi hade tänkt. Vi ska gå ut och äta och mysa på lördag och fira våran första bröllopsdag. Ska bli gött! Hade väl funderingar på om vi skulle gått på bio också. Men jag vågar inte. Eller jaa, vågar och vågar, men om jag mår som jag mådde sist vi var på bio orkar jag inte ens fundera på det. Jag hade svårt att hitta en bekväm ställning och sen kunde jag tamejfan inte andas på hela den 2 timmar långa filmen. Så jag vet inte om jag är beredd att ta den chansen.. Nää då åker jag hellre hem och kanske ser en film hemma, för här hemma kan jag ligga hur jag vill utan att störa andra än Jesper, haha!

Aja, jag har väl inget mer att skriva egentligen.. Hoppas att det kommer lite snö imorrn för då blir det ut och fota kan jag lova!!

Kommentarer
Postat av: Jennyli

Säkert därför hon inte velat äta riktig mat! Brukar ju bli så. Men du, har hon feber idag så kan hon väl inte gå till dagis imorgon? De ska ju vara feberfria ett dygn innan de går dit..

2009-11-04 @ 18:40:33
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0