YEAH!

Jesper lyckades hitta en vänlig själ som kunde tänka sig att passa våra katter och ingen blev ju gladare än jag! Jag slipper alltså sitta hemma själv och Jesper slipper ha ångest över att inte vilja åka utan oss, hehe. Ååh vad jag blev lycklig! Så nu är tåget bokat och klart också, det känns bra. IiiiH!

Vad har hänt idag då? Jaa jag har ju varit på praktiken. Blev massa fotande även idag så nu har jag att göra resten av kvällen i form av redigering. Håller bara på att flytta över alla bilder till photoshop sen ska jag sätta igång. Men efter praktiken åkte vi hem och jag lagade mat sen blev det att slappa i soffan i några minuter. Sen satte jag igång att städa lite. Hade dock kunnat städa lite till men kroppen satte stopp för min vilja. Nu sitter jag som sagt här och ska börja.. Ska försöka hinna duscha också och inte sitta uppe halva natten, haha. Kommer bli svårt..Hade även behövt packa..

Nä jag får nog sluta skriva och sätta igång om jag ska hinna allt som är planerat...

Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Inte skoj att städa men skönt när det är klart :) Skoj med foto kurs...Ska bli skoj att se några bilder...Ha en skön tisdag.kram kram

2009-11-24 @ 09:13:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

hihhi..nä trodde du praktiserade med att fotografera..hihihnä såna bilder vill vi inte se..hihihi...kram

2009-11-24 @ 10:53:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ojdå det råkade visst komma iväg ett innan jag skrev :)



Jag tycker också tiden har gått fort, det var ju igår han var en liten miniplutt som mest sov hela tiden..

Men tydligen inte :)



Och jag tyckte det var alldeles nyss du blev gravid och nu kan du nästan ta på mållinjen, helt sjukt!

2009-11-24 @ 15:36:17
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0