Ääh sån skit!

Jag tog aldrig med mig kameran till Vänersborg förut. Det började nämligen regna innan vi åkte hemmifrån så jag kände att det inte var någon idé. Men det skulle jag nästan haft för vädret blev bättre innan vi lämnade trollhättan (tömde Jespers förarkort på centralen). Då sken till och med solen. Nåja, gjort är gjort.

Så nu blir det bara att sitta och vänta på att klockan ska bli 14.00 så att vi kan gå till dagis. Undra vad som sägs på första utvecklingssamtalet? Jag menar, det kan ju inte vara så himla mycket ändå? Nog för att Tindra har utvecklats något enormt sen hon började i juni, men ändå. Aja, det är bara vänta och se. Jesper ska följa med i alla fall. Det bestämmer jag! Haha!

Jag behöver en ny kalender. Min kalender gick nämligen ut 11 oktober. Jag beställde ju en såndär personlig kalender förra året. Men det gör jag nog inte denna gången. Får nog bli en lite mindre kalender, billigare framförallt! Men jag har inte riktigt hittat någon som faller mig i smaken. Men jag får väl kika lite till. Nu ska jag avsluta i alla fall.

Föresten, kolla in detta: http://pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4943854 Min farfar är i piteåtidningen idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0