Aj aj aj!

Detta är nog den värsta natten någonsin.. Har så jäkla ont i höfterna nu så att jag kan fan inte gå! Till råga på det har kattjäveln väckt mig när jag lyckats somna om. Och jesper vägrar fortfarande lyssna på mig om att katterna får vara UTE på nätterna. Suck. Vad ska jag göra då? Skicka iväg katterna? Kan ju tillägga att det inte räcker att stänga sovrumsdörren för då står katterna och klöser på den! Det var nämligen så att jesper säger till mig: väck mig om katten är jobbig så släpper jag ut han. Men när jag gör det tror du han slänger ut katten? Nä då ber han katten lägga sig ner och fjäskar! Sen när klockan är 7 DÅ slänger han ut den. Gissa vad detta resulterade i.. Tindra vaknade.. Tur för han att han har lovat att vara med Tindra själv sen när jag åker till biblioteket och sådär. Jag orkar inte de här.. Jag kan ju fan inte stå på benen!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Allt är bra med min prins med mindre bra med mig..förkyld & hals ont..men känns som det snart börjar ge med sig.Ha en skön onsdag.kram kram

2009-10-21 @ 10:50:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

usch, stackare!!



krams

2009-10-21 @ 15:34:32
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0