Äntligen!

Idag ringde äntligen min handläggare från arbetsförmedlingen. Han tyckte att det lät toppen att jag hade fått mig en praktiktplats och det tycker självklart jag med! Så imorrn får jag åka förbi på af och hämta en blankett som jag, men även Björn, ska fylla i. Men det passar ju bra då Jesper ändå ska och hjälpa Björn imorn, kanske vi kan fylla i den också. Sen skulle det väl ta några dagar innan allt är klart efter att jag lämnat in den blanketten också. Så vi får väl se om jag börjar någon dag nästa vecka eller veckan därpå. Men det ska som sagt bli gött att få något att göra innan man ska vara "ledig" igen!

Jag kom mig i alla fall iväg till apoteket förut. Fick köpt nuvalucol (tror jag det hette). Det var i alla fall några tuggtabletter med mintsmak. Dom var inte det godaste jag har smakat men jag tror faktiskt att dom hjälpte lite. Får väl se sen för den värsta halsbrännan brukar ju komma nu på kvällen. Sen handlade vi bara lite mat. Det blev enkelt men gott. Pytt i panna och stekt ägg.

Så vad händer här resten av kvällen? Jaadu, jag ska nog försöka lägga mig tidigt idag. Kände verkligen att kroppen är halvdöd! Jag höll på att somna på soffan förut och det är inte det bästa med en vild 1åring som busar, haha! Fråga mig INTE hur jag ens kunde hålla på att somna. Men kroppen ställer väl in sig på att behöva vila inför vad som komma skall antar jag.

Jag måste bara säga att jag är väldigt glad att mitt hår börjar bli långt nu! Jag kan till och med ha det i flätor, hihi. Fast det har jag ju kunnat ett tag men ändå. Jag har inte skrivit om det så förut. Kanske man kan se lite mer vettig ut på nästa födelseannons, haha! Aja jag får avsluta här och ta mig ett glas iskall cola..mmmmmm... (tänk er hur Homer Simpson ser ut så förstår ni hur jag ser ut nu..) Avslutar med en liten egobild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0