Boken 9½ månad!

Ja det är boken som jag var iväg och lånade på biblioteket. Det är en bok skriven av radio och tvlegenden Annica Lantz. Ska tydligen vara en väldigt rolig och tragikomisk bok om livet med 2 barn. Jag har bara läst några få sidor i början än så länge och den verkat onekligen rolig att läsa, haha! Och boken börjar i princip med "Den som säger att det inte är någon skillnad att ha 1 eller 2 barn ljuger!" haha! Så jaa, vi får väl se vad jag tycker i slutändan. Jag ska nog snart mysa ner mig i soffan och läsa lite. Jag måste dock läsa ut min bok som snart är slut först. Maskrosungen.


Kommentarer
Postat av: Nina ♡

va skönt.. hur mår du då? :D

2009-10-26 @ 21:11:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du mår bra denna tisdag morgon som mig..Börjar bli bättre från min förkylning.SKoj med bok tips.Ha en skön dag.kram

2009-10-27 @ 09:08:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0