Börjar känna panik!

Ja nu fick jag lite smått panik faktiskt.. Jag har liksom aldrig tänkt på detta sättet förut. Men jag har bara 90(!!) dagar kvar av graviditeten. 13 veckor. SHIT! Det är inte långt kvar ju!? För ett tag sen kändes det som att det var en evighet kvar! Men det är alltså bara 13 veckor. Mindre än 3 månader. Fast när jag skriver 3 månader så känns det ändå som en lång tid. Men det är inte länge! Jag känner nästan paniken krypa under skinnet! Hur ska man klara detta då? Jaja det blir nog bra. Men jag har inte köpt någonting till lillbebisen. Visserligen har jag ju typ allt. Men jag har ingen overall i storlek 50/56 med tanke på att Tindra kom mitt i sommarn. Så det måste köpas. Plus mössor. Lite tjockare kläder då jag mest har "sommarkläder" i små storlekar. Suck suck! Man kommer på nya saker hela tiden. Jag får nog sätta mig och skriva en lista på vad som måste köpas innan lillan i magen kommer. Jag och mina listor säger jag bara!

Vad ska vi göra idag då? Jo vi ska till bvc med Tindra. Det är väl det enda vi har inplanerat. Och så behöver vi köpa lite nudlar och wokgrönsaker. Det får bli det till middag idag. Kycklingwok. Eftersom att bvctiden är så pass sent så behöver vi göra nått som går fort att laga och jag är sugen på kyckling. Perfekt!

Men nu måste jag se om det finns något ätbart i kylen. Magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0