Cravings!

Ja jag har nu kommit fram till att jag faktiskt har 2 stycken cravings. Coca cola är ett måste att ha hemma! Annars blir jag galen! Jag lovar. Sen är det en sak till. Och den saken är då fan lika onyttig den! Pizza. Pizza med massa gör på. Massa ost, beasås och kanske oxfilé. Eller kebabkött och kebabsås.. Det vattnas i munnen på mig. Guuud vad jag vill ha pizza. Det var ju inte längesen vi åt pizza men jag ska ha pizza imorrn! Så det så! Ni andra gravida som läser min blogg..har ni några speciella cravings? Något som ni bara MÅSTE ha?

Kommentarer
Postat av: Anki

Då jag var gravid så vaknade jag mitt i nätterna o var tvungen ha banan, sen ställde jag mig o gjorde hemma gjord apelsin juice med=) var INTE populärt haha...om dagarna ville jag ha glass drinkar och mjölk..ibland kom pizza sug..annars godis kritor..

2009-10-20 @ 23:03:26
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då jag väntade Evelina var det lakritsal . Kan inte äta det idag för jag köpte hem kartong vis o nu vill jag bara spy åt det .

Med Engla var det morötter o Kolasnören.

Med Erik hade jag apelsin o banan som favorit.

Nu denna gången vill jag ha strips med smällt ost hehehhee nyttigt va ? Pizza är aldrig fel det heller men har en gubbe som aldrig vill äta det . Grrrrr men men får mig en pizza varannan månad kanske om jag har tur.

2009-10-21 @ 09:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0