Designat igen!

Ja då har man precis (förut idag) gjort en design åt Jenny. Kika här:
Klicka på bilden för att komma till bloggen!
Sen kom jag ju på vad det är för dag idag. Det är tisdag! Och Tisdag betyder ONE TREE HILL! Och jag glömde ju givetvis av att det var måndag igår, vilket egentligen betydde desperate housewifes! Så nu sitter man och väntar på att det ska bli klart. Wei! Kvällen är räddad! Får väl se om jag ser bägge två eller om jag sparar ett tills imorrn, hehe. Den som spar han har, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Tova

Ja men då är det ju lite som för mig... finns chans till antingen en 2009- eller 2010-bebis :)

Jag blev också framflyttad på ultraljudet, fast bara några dagar. Men visst är det lite irriterande då man vant sig vid att vara i en viss vecka, och sedan måste "gå om" samma tid igen :P

2009-10-06 @ 21:09:22
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0