En outfit en mage och mycket mer!

Ja jag hade tänkt visa dagens outfit och faktiskt en magbild idag. Men verkar vara väldigt svårt för min dator att förstå att jag faktiskt vill kolla igenom bilderna och faktiskt lägga en namnstämpel på dom innan dom läggs ut i bloggen. Hur nu det kan vara så svårt.. Men det hade tydligen hänt nått i nätverket så det var därför. Nu börjar jag i alla fall med min kombinerade outfit och magbild, hehe.

Den börjar verkligen bli stor nu! Den är ivägen när jag böjer mig framåt och sådär. Kämpigt värre..

Föresten. Dagen började ju väldigt bra kan man säga. Igår plockade jag ur både min och Jespers garderob på kläder som inte vi använder eller kan ha. För idag skulle det komma en såndär välgörenhetsorganisation och hämta om man ville bli av med det. Detta skulle skickas till baltikum. Klädsäckarna skulle stå ute vid grinden klockan 8 för då skulle dessa hämtas. Hur tror ni det gick? Jo Tindra vaknade inte fören 8.50 så det gick inget vidare med det faktiskt, haha! Jag klagar inte på att få sovmorgon, tvärt om! Men just idag hade jag faktiskt velat att Tindra skulle vakna som vanligt klockan 07-07.30. Så jag får väl försöka ta kläderna till myrorna eller nått sånt. Men Tindra ville i alla fall att jag skulle ta kort även på hennes outfit. För hon ställde sig mot väggen medan jag installerade kameran, hehe.

Nu tänkte jag bara avsluta med en riktig mysbild från igår. Turbo klättrade upp och lade sig bredvid Tindra i min famn igår. Det är första gången som han gör det så jag var ju tvungen att försöka fota detta, hehe. Det gick väl sådär, men ni ser myset i alla fall..

Nä nu ska jag sätta mig och kolla på våra bästa år. Se om det händer något spännande, haha!

Kommentarer
Postat av: Nina

å va fin du är! kanon fin! :D

sån härlig mage du har!! myyyys!

2009-10-11 @ 23:14:03
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0