Färgat håret!

Ja då har man färgat håret då. Det blev en jäkla skillnad i alla fall, hehe. Här kommer före och efterbild. Syns lite dåligt då mitt hår fortfarande är lite blött så jag får väl ta en bättre bild när jag orkar..
Det blev i alla fall en färg som heter rödviolett. Och rött blev det i alla fall. Kanske aningen skiftningar i lila, jag vet inte. Jag blev rätt nöjd i alla fall. Jag älskar förändringar! Nu när jag tänker på det färgade jag faktiskt håret rött när jag väntade Tindra med, hehe. Vilket sammanträffande. Tack för hjälpen M (fniss)!

Kommentarer
Postat av: Isan

Det blev ju jääätte snyggt gumman !!!

Kram

2009-10-22 @ 22:48:50
Postat av: Nina ♡

hej tjejen..



är så trött. har inte glömt bort dig.. ska försöka komma in i helgen och svara och läsa din blogg..



hoppas du mår bra.. kramrkram

2009-10-22 @ 23:11:48
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Charlotta

blev jättesnyggt verkligen. :D Hoppas att allt är bra med er? :)

2009-10-23 @ 07:11:10
URL: http://charlottaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0