Fotat.. Inte mycket dock..

Nää det blev inte rikigt lika många bilder som jag hade tänkt mig. Hade ju nämligen tänkt flytta på mig lite och sådär men Tindra var inte riktigt så "på" idén att vara ute när det var så sent, haha! Sen var det faktiskt mindre vatten i "fallet" än vad jag trodde. Brukar det verkligen vara så lite vatten där? Har för mig att det brukar vara mycket mer.. Aja, skit samma. Här kan ni se dom få bilder som blev! Klicka på bilden för att komma till albumet!


Efter fotningen tog vi bussen hem igen. Då var det någon som var trött kan jag säga! Hon somnade DIREKT hon lade huvudet på kudden, haha. Eller i alla fall nästan.

Annars har vi inte gjort så mycket annat idag. Förutom naglar och sådär. Jag har ju inte varit så "pigg" i mina höfter som sagt. Får hoppas på en bättre dag imorn då det blir fullt upp! Kan man lugnt säga! Så bli inte förvånade om jag inte bloggar på hela dagen.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fan va fräcka bilderna blev:D

2009-10-15 @ 22:55:40
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0