Ger ingenting!

Nää, det verkar nog inte bli någon Milly. Kanske inte ens en Molly. SUCK! Jag blir galen på dethär! Man ska fan inte skaffa barn alltså.. För vi kommer ALDRIG hitta ett namn som båda två gillar. Så är det bara. Så vi kan nog skippa hela idén med både Milly och Molly. Och nej det blir ingen Novalie heller för att Jesper är tjurig! Ja jag skyller på han för att han vill inte ha namn som är ovanliga och det vill jag! Så allt är faktiskt hans fel i detta! Så det så! Och jaa, jag blir frustrerad! Och nu ska jag inte säga mer om detta. Jag kommer börja leta andra namn helt enkelt. Kanske man kan göra gubben glad NÅN gång..suck..

Jag och Tindra gick i alla fall ner till stora lekplatsen förut. Jag var lite skeptisk till om jag skulle orka det då jag kände av min rygg endel. Men vi gick i alla fall. Lite roligare där nere idag, Tindra satt faktiskt inte bara i gungan. Hon gungade faktiskt på "gungbrädan" (eller vad det heter) också och åkte rutchkana. WOW! Men jag fick bara ondare och ondare. Tror att det beror på kylan. Så nu har jag skitont! Men men, sånt är livet med små barn, hehe. Man kan inte bara sitta inomhus. Tindra blev i alla fall trött av att vara ute, hehe. Så hon har redan somnat! Nåja, då är hon i alla fall utvilad till dagis imorrn.

Nää nu ska jag sätta mig och surfa runt på namnsidor eftersom att jag inte får döpa ungen till varesig Milly eller Novalie.. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0