Hemska nätter..

Ja nu börjar det väl bli för vana att mina nätter är hemska. Jag vet inte när jag sov en hel natt senast. Jag vaknar typ en gång i timmen för att jag måste vända på mig. Jag kan inte ligga på rygg för då kan jag inte andas. Mage kan vi ju inte tala om! Jag kan bara ligga på sidorna. Ibland inte ens det eftersom jag får så ont. Suck. Och det stör mig lite att jag vet att det är mer än 11 veckor kvar. Det låter lite, men nu känns det som en evighet. Det ska ju bli jul först! Fast det om nått är väl inte långt borta. Denna julen när man bara byter pengar..

För att komma till något annat, kanske mer vettigt, så åker jag och Tindra ut till torp sen. Där kan man ju fördriva tiden lite. Men jag tänkte att vi åker dit efter lunch. Hon får äta och vila innan vi åker. Så jag skulle väl tro att vi åker ut vid 13 beroende på vilken tid hon somnar och hur länge hon sover. Förhoppningsvis kan hon sova en stund för jag hade tänkt få plocka undan lite av det hon drog ner igår. Hon hittade nämligen en hög med papper som vi ska spara under vardagsrumsbordet. Behöver jag säga att hon drog ner den högen och att det nu ligger papper ÖVERALLT? Nåja, gullhumla är hon ändå, hehe.

Nä nu har hon visst ätit färdigt vällingen så nu får det bli morgonmys för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch, jag kommer ihåg det där. Jag kunde inte heller ligga på rygg i slutet och så fick jag ont i höfterna så fort jag låg på sidan. Det var inte häftigt. Hoppas att det blir lite bättre iaf!

2009-10-17 @ 16:41:24
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0