Måste se färjan!

Ja på måndag får jag absolut INTE glömma att slå på kanal 5 när det är dags för färjan, haha! Jag följer ju inte det programmet för 5 öre egentligen men just på måndag måste jag bara se! För då är nämligen 3 gamla kompisar med, hehe. Jag umgicks ganska mycket med dessa 3 killar under en period i mitt liv. Var dock väldigt längesen. Jag gick på gymnasiet i Piteå. Men det var en otroligt rolig tid måste jag säga, hehe. Träffade faktiskt en av dom på liseberg förra året, tror jag det var. Han stod och sålde souvas. Han kände faktiskt igen mig otroligt nog. Då blir man glad! Men i alla fall, Johan, Thomas och Frank ska alltså vara med på färjan på måndag! Missa inte detta gott folk! Och för er som missat så är det alltså 3 galna arjeplogare det handlar om, haha! Kika på länken! http://kanal5.se/web/guest/farjan/avsnitt?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_1Psc&_K5AV_INSTANCE_1Psc_struts_action=/k5journal/av&_K5AV_INSTANCE_1Psc_articleId=2656524&_K5AV_INSTANCE_1Psc_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_1Psc_version=1.0
Nää hörni..nu blir det sängen för min del! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0