Nu blir det långt, igen..

Ja nu kommer det bli ett inlägg med massa bilder och om vad vi har hittat på hela dagen. Har en känsla av att det kommer bli rätt långt. Men vi får väl se.

Dagen började ju bra. Tindra kvittrade så att alla vaknade på strålande humör. Då känner man hur bra dagen blir. Sen blev dagen ännu bättre när jag insåg hur bra väder det var ute. Så vi bestämde oss för att åka till göksäter. Hade tänkt shoppa en massa skoj. Sen hade vi tänkt åka och fota. Dock blev det inget fotande för jag hade ju glömt kameran PÅ så jag hade inget batteri, smart drag! Det blev ingen shopping på göksäter heller för den delen. Hittade verkligen INGENTING vettigt. Det är nog första gången. Det var dåligt som fan. Aja, jag ska åka dit när dom öppnat sitt tomteland, hehe. Men vi åkte ju i alla fall vidare till torp. Där hittade vi desto mer saker att shoppa. Nya underkläder till mig och Jesper, vinterskor till Tindra, varma handskar till henne med (hittade även maaaassa kläder som jag VILLE ha till henne men jag är inte rik, haha!), en tröja och en mössa till mig. Men sen var det väl inte så mycket mer tror jag. Här kommer en liten bild på allt utom Jespers kallingar, haha!



Jag är i alla fall nöjd över dagens shopping. Mindre nöjd över dagens fotografering. Muttra! Men jag hoppas på bättre lycka i helgen. Jag gav mig ut för att göra batteriet helt tomt men det visar jag snart..

Först tänkte jag berätta att jag faktiskt skruvade upp hyllorna som jag köpte på ikea igår. Jag skruvade upp dom idag HELT själv! Jag är fan bäst! Haha! Men det blev i alla fall skitabra! Såhär ser det numera ut på väggen i hallen:



Nu kan jag säga att ljusen är tända och det lyser suuuperfint! Blev helmysigt! Men jag orkar inte springa ut och fota det nu, det får bli en annan dag. Men jag är i alla fall stolt att jag (för en gångs skull) lyckades hänga något rakt! Haha! Jag brukar inte vara så bra på det annars..

NU kan jag visa dom få bilderna som jag hann ta innan batteriet dog. Detta är ju då i skymningen här hemma i skogen. Nåja, nog sagt. Låter bilderna tala för sig själv..







3 bilder som blev något att tala om. Tog några fler men dom blev lite suddiga så jag orkar inte lägga upp dom. Men här är beviset på att hösten faktiskt hittat till Uddevalla nu också. Mys! Men nu tänkte jag visa lite fler bilder. Jag tog nämligen några bilder med mobilen sen när kameran dött. Och jag måste säga att jag är rätt imponerad faktiskt. Speciellt av en av bilderna..



Denna bilden blev jag imponerad av. Och jag lovar, den ÄR faktiskt tagen med mobilkameran! Rätt fräckt, eller hur? Trodde faktiskt inte att det kunde bli så bra med mobilerna. För det går verkligen inte att jämföra en vanlig kamera mot mobilen. Men här kommer några fler bilder.





Ja det var dom det. Som sagt, jag blev i alla fall ganska imponerad av vad mobilen egentligen klarar av, hehe. Men jag har ändå en kamera på 8mpx. Dock har ju inte det så mycket med saken att göra eftersom det egentligen bara är hur stora bilderna blir. Nåja, så är det med det i alla fall.

Nu ska jag alldeles strax gå och blanda min dip. Sen ska jag sätta mig i soffan och bara njuta av kvällen. Vi ska se film också. Vapenbröder blir det ikväll. Vi såg Johan Falk G.S.I igår så det är väl dags för den andra nya Falk-filmen nu då. Kan säga att jag är helt slut i min stackars kropp nu efter att ha flängt runt hela dagen! Som tur var slapp jag laga middag, vi köpte hem pizza. Matakuten har nog stans godaste pizzor tror jag. MUMS! Ååh, ögonen går i kors.. Jag får nog avsluta detta nu. Men jag avslutar inlägget med en bild. En gissningsbild. Tror ni jag ser mina fötter utan att böja mig framåt? HAHAHA! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Eva

Snygg tröja dy hittade till dig själv. Tindras skor var söta =) jag gillar lila så om det är en tjej så blir det nog en del lila.

Jag undrar vad Oskar kommer få för vinterskor av mormor och morfar nästa vecka, det blir hans present från dom. Samt att jag slipper springa i affärer med honom och leta =)

2009-10-02 @ 20:44:32
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Martina

Vågade inte Jesper visa sina sting kallingar?;P

Sen sexiga ur ringning du har på sista bilden haha:P



mycket fint gillar skorna ni köpte till tindra:)



Hoppas kvällen blir mysig coh att filmen va bra:D

kram

2009-10-02 @ 21:53:37
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0