Önskar så..

Ja jag hade ju verkligen sett fram emot att få åka upp till Norrland över denna julen. Jag är verkligen ledsen att det inte blir av. Vi hade ju bestämt oss för att åka vartannat år och förra året var vi ju här nere. Men men, man fick ju planera om p.g.a andra oplanerade saker. Jag är inte ledsen för det lilla livet i min mage utan mer för att JAG fick helt enkelt ändra mina planer. Visst, bebisen kommer inte fören i Januari men jag tänker inte sätta mig i en bil, på ett flyg eller ännu mindre på ett tåg när jag bara är några få veckor ifrån att föda! Nåja, jag kommer väl över det. Men eventuellt kommer ju en liten del av norrland ner till oss istället. För eventuellt kommer mina småsyskon och deras pappa hit och firar jul med oss. Dock är det inget bestämt än men det hade varit riktigt trevligt! Sånt är livet.

Just nu håller Jesper på att formatera våran stationära dator. Förhoppningsvis kanske den blir lite snabbare nu. Så nu blir det windows 7 istället för xp. Vi får väl se hur det kommer gå för mig, haha. Det är nämligen på engelska. Och engelska i dataform är fan nått av det svåraste jag vet! Aja, det går nog. Det värsta med denna proceduren är att jag får installera om hela photoshop också. Och jag glömde visst ta en backup på alla penslar jag laddat hem, hehe. Aja, det går ju att ladda hem igen. Så är det med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0