Universeum!

Ja som många vet så åkte vi till universeum imorse. Såg fram emot att få fota en massa, haha! Dock var det nog det mest svårfotade stället jag fotat på, haha! På vissa ställen fick man inte fota med blixt. Så försök fota förmål som rör på sig heeela tiden, utan blixt, med långa slutartider! Det var verkligen inte lätt. Fick ställa upp isot liiite och så körde jag faktiskt på slutarprioritet då jag tyckte att det var enklast så. Det gick i alla fall hyfsat och fick endel bilder som faktiskt går att använda, hehe. Men klicka på bilden så kommer ni till galleriet! (JA jag ska snart fixa en riktig hemsida, haha!)



Efter att vi varit på universeum i flera timmar så åkte vi och tankade. Sen gick vi en sväng på barnens hus och mediamarkt i mölndal. Men då fick jag så snuskigt jäkla ont i fogarna så vi fick åka hem. Tindra STENSLOCKNADE i bilen påväg hem, haha! Hon var grymt trött efter dagens äventyr. Men hon verkligen älskade alla djuren! Så det var faktiskt värt att åka dit. Tror att vi snart får ta och åka till något busland igen. För nu är hon modigare. Det märktes tydligt. Tack dagis! Hehe. Men vi får väl se när det blir.

Det var nog allt från mig för idag. Nu ska jag kika runt en sväng innan jag ska slänga mig i soffan. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0