Vintertid kräver ny design!

Jag har suttit och filat på en vinterdesign ett tag nu. Men jag vet egentligen inte om jag är riktigt nöjd med den ännu. Men vintern är ju lång så jag har gott om tid på mig att greja, hehe. Men jag tänkte, eftersom klockan ställdes om inatt till vintertid så kan jag faktiskt byta till en vinterdesign dagen till ära! Så vad tycks? Nu har jag redan börjat planera in lite andra saker, hihi! Låt mig bara säga såhär..det kommer bli ett antal förändringar framöver! Säger inte hur, var eller när. Det lär märkas!

Tindra var ruskigt svår att hålla vaken nu på kvällen. Hon är ju fortfarande inställd på sommartid så det var inte populärt. Hon ville ju sova redan klockan 17. Men nej nej säger mamma, hehe. Men nu sover hon sött i alla fall. Så jag har en stund för mig själv. Dock är den inte vidare mysig då jag fortfarande har en jobbig huvudvärk! Får hoppas att den går över inatt så att jag slipper den imorrn.

Annars har vi faktiskt inte gjort något speciellt ikväll. Funderar på att baka när jag får mina pengar från fk. Ja ni läste rätt, JAG ska baka! Haha! Får väl se hur det slutar. Men jag är såååå sugen på moccarutor! Det är ju så gott! Men jag har aldrig gjort det innan så jag vette sjutton om jag vågar.. Och så får det nog bli några vanliga chokladbollar. Det KAN jag i alla fall.

Nä nu ska jag sätta mig och se om jag kan hitta dom nya avsnitten av americas next top model. Har ju helt missat den nya säsongen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vilken fin blogg :)

Ser att du med är gravid, vad roligt! När är du beräknad?

2009-10-25 @ 19:22:10
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

å va fint det blev här inne. kanon fint!!! riktigt mysigt..



men usch då.. lät ju inge vidare alls. hoppas hon är helt återställd imorrn då så att det var någe som gick över fort.. håller tummarna!! krams

2009-10-25 @ 23:35:43
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad mysigt! Anntar att det inte blir så lång tid mellan era barn heller. För oss blir det nästan precis 1 ½ år imellan :)

2009-10-26 @ 06:21:26
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja men jag tror barnen kommer få mycket roligt när man får dem sä tätt, det är bara 1 & 3 veckor mellan mej och min bror och vi har haft mycket kul ihop :)

2009-10-26 @ 08:59:17
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0