2 val, dagen som gått och lite sånt..

Kan börja med att säga att statistiken numera ser ut såhär:


Pojke: |||| |
Flicka: |||| ||


Jag åkte ju i alla fall iväg förut, som ni kan se i inläggen här under. Var ute ca. 1-1½ timme och bara fotade och njöt av stillheten. Det var underbart måste jag säga. Sen åkte jag vidare till torp där jag lämna tillbaka mina leggings som jag inte alls tyckte om. Gick in på h&m istället och där köpte jag ett par tjocka strumpbyxor och ett par benvärmare istället. Dessa kommer det bild på imorrn då dom i alla fall kommer ingå i kvällens outfit. För nu har vi bestämt oss hur vi ska göra. Först ska vi åka ut och käka, lutar väl åt harrys. Sen efter det så sticker vi till Trollhättan på burnout-tävling. Arrangörerna "annonserar" ju överallt så jag gissar att det inte är hemligt fastän det inte är det minsta lagligt. Eller? Nää ja tror inte det i alla fall. Dom annonserar på ett öppet forum OCH på fejjan! Haha! Nåja, ska bli spännande att kika på i alla fall. Så nu måste jag se om jag har batteri i kameran och så måste jag komma ihåg att packa ner batterier till blixten! Det glömde jag ju idag när jag skulle ut. Aja, det blir nog bra. Frida har i alla fall lovat att komma hit och sitta här med Tindra när vi är borta. Visserligen sover hon väl mesta delen av tiden men hon klarar sig ju inte själv hemma för det, hehe. Så jag hoppas att vi får en trevlig kväll i alla fall.


Sen har jag fått två val som jag inte kan bestämma mig. Jag har blivit bjuden på sexparty hemma hos en gammal klasskompis. Det hade verkligen varit skitkul då jag inte träffat henne sen vi tog studenten tror jag.. Så det är jag lite sugen på. Sen har jag även blivit bjuden på ett me&i-party. Dessa två partyn är dessvärre samma dag. Så nu står jag i valet och kvalet. Vad tycker ni? Hjälp mig!


Funderar på att pyssla ihop en design ikväll. Kanske en som man kan lotta ut? Får se hur jag gör. Jag har ju inte direkt något bättre för mig, hehe. Men först ska jag i alla fall kika vidare en sväng. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

Det SKA bli en pojk -Pojk Pojk Pojk Pojk Pojk Pojk Pojk Pojk Pojk Pojk !!! ^^..

2009-09-17 @ 20:34:47
URL: http://maliich.blogg.se/
Postat av: malin

vad är me&i party??... Tycker du ska ta sexpartyt allafall ;) hehhe

2009-09-17 @ 20:36:04
URL: http://maliich.blogg.se/
Postat av: jennifer

heh. vet! ;)

2009-09-17 @ 20:36:39
URL: http://jenniiferwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0