Ändrat designen igen!

Hehe jaa då har jag ändrat min egen design igen. Känns lite mer höstig nu. Brun är ju en höstfärg. Men brun är en jävligt svår färg att jobba med. För det blir lätt mer åt det bajbruna hållet, hehe. Men nu är jag ganska nöjd i alla fall. Sen kom jag även fram till att brunt och turkost passar jäkligt bra ihop! Eller hur? Jag tycker i alla fall det. Turkost i sin tur kanske inte är en speciellt höstig färg men det skiter jag i nu. Trädet i headern ser i alla fall ut som höst, haha! Inte så många löv och sådär. Jaja, nog tjatat om det. Jag blev iaf nöjd..för tillfället, haha! Man vet aldrig när jag får för mig att ändra igen.

Jävla skitdator vi har..den stationära alltså. Jag skulle sätta i en usb-kontakt för att lägga in en bild från min mobil. Vad händer? Jo datorjäveln stänger av sig! Ååååh jag blir så trött! Vilken tur att jag hann greja färdigt det jag skulle i photoshop i alla annars hade jag riktigt gått i taket! Tur att man har sin lilla bärbara som har BLÅTAND så slipper man sånna här jävla bekymmer! Men ändå..det är riktigt störande när skiten inte funkar! Så att nu kommer bilderna jag tänkte lägga in i den datorn hamna enbart på bilddagboken (http://mrsanderss0n.bilddagboken.se) för där sätts en vattenstämpel automatiskt.

Aja, jag tror att det var allt från mig denna kvällen. Nu ska jag käka vitlöksbröd! Det är sååå mumma! God natt!

Kommentarer
Postat av: Nina

haha rolig du är. tur att ja nu hade koll på vem du va. hahah! fint blev det iaf. så snyggt med brunt å turkost!

2009-09-02 @ 23:26:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0