Bilder från promenaden

Ja jag kan ju säga att det var inte mycket till höst där ute i alla fall, hahaha! Men några få bilder blev det i alla fall. Dock (som vanligt) mest på Tindra. Hon måste få lite beröm faktiskt. Helt otroligt att hon satt stilla i vagnen så pass länge innan hon blev rastlös. Promenaden blev lite längre än väntat så allt som allt var vi ute en timme och hon satt i vagnen säkert 40 minuter! Stor eloge, haha! Aja, här kommer några bilder, resten finner ni på min bilddagbok:








Detta är min lillasysters favoritdjur ;)










Hehe, hon pekar på en "pippi" och sen hittade hon till den minsta vattenpölen nånsin. Men rolig var den att peta i, haha! Aja, som sagt. Resten av bilderna finns på bilddagboken..

Jaa, vad ska vi hitta på resten av dagen nu då? Jag funderar på om jag och Tindra skulle åka upp och titta när hennes farbror Felix spelar fotboll. Blir dock bara att stanna en stund i så fall för klockan strax efter 18 får jag främmande. Men vi får se, har inte riktigt bestämt mig ännu. Det är ju skönt att slippa sitta inne så det lutar väl mot det i alla fall. Klockan 13.55 är det ju hockey också. En av dom roligaste matcherna, SVERIGE-FINLAND! Hmm..nu blev det mycket..men vi får se som sagt.

Nä nu ska jag kolla vidare i alla fall. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mattias

aha okej.kanske nån av dina systar då?

2009-09-06 @ 14:20:40
URL: http://mattiaswikman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0