Bilder..

Ja jag tänkte bara visa lite bilder som togs här under kvällen, hehe. Tröjan som jag köpte:



Den är helmysig! Men som sagt, nya leggings till detta. Sen kommer en liten mysbild på mig och Tindra:



Vette sjutton vad jag gör med munnen, haha! Men jag tror att jag säger iiiih samtidigt som jag tjittlar Tindra för att hon ska le lite, hehe. Nåja, mupp! Det skulle helt enkelt se ut som att jag bara ler.

Sen passade jag på att fota solen innan den gick ner bakom hustaken här hemma. Bilden är dock rätt missvisande, himlen såg inte alls ut sådär, haha! Men snyggt blev det i alla fall och det är väl det som är huvudsaken? Eller? Bedöm själva!





Det var dom bilderna det. Har inget mer vettigt att skriva.. Så ni får nöja er med det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0