Dagens outfit *2

Ja jag tänkte bara slänga upp dagens outfit egentligen, haha! Här kommer min i alla fall!
Och här kommer Tindras, hehe. Hon ville ju inte stå stilla som vanligt när jag ska ta kort på henne nu för tiden.
Tindras nya ord? Gå! Haha! När man säger åt henne, gå, så säger hon gå gå och så går hon haha! Hon är så söt. Hon är som en liten hund ibland, hehe. Hon kan nämligen sitt också, HAHAHA!!! Nej jag skojar inte. Säger man till henne "Tindra, sätt dig ner" Eller bara sitt! Så sätter hon sig ner så snällt så, haha! Antagligen har hon lärt sig det när jag säger åt henne "sätt dig ner så tar vi på dig skorna" innan vi ska gå ut, men det ser lite roligt ut när hon sätter sig ner bara så, hehe.
Nä nu ska jag gå och se hur det går med maten. Jesper steker köttfärs till tacosen. Puss på er!
Haha var bara tvungen censurera hans ben, haha! Nej han är inte naken!

Kommentarer
Postat av: Martin B

haha..din outfit är ju mkt snyggare än jespers ;) haha

2009-09-04 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0