Design igen!

Ja då har man precis suttit och pillat färdigt med Malin Ohlsons design. Kika här:



Klicka på bilden för att komma till bloggen!

Nåja, så ser det ut i alla fall. Nu har Jesper precis varit och hämtat Tindra på dagis. Som vanligt hade hon halvbadat i lera, haha! Så hon hade fått ny tröja och nya sockar motför vad jag tog på henne i morse, hehe. Sen har hon skrapat näsan också, haha. Den är alldeles röd. Men hon har ju börjat ta för sig mer och mer och hon har slutat vara så himla feg! Så det har väl sina negativa sidor också kan jag tänka, hehe. Hon lever och är frisk i alla fall och det är det som räknas. Dock hade hon ju givetvis varken ätit eller sovit på dagis idag, hmm. Så nu fick hon en flaska och så ska vi se om hon kan vila lite hemma istället. Annars får vi strunta i det.

Nä nu får jag springa och ge Tindra nappen för nu har hon ätit klart, men kika in hos Ohlson vettja! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du har lite o göra kan du gärna på pillra på en ny design åt mig med ;) S krama...hoppas allt e bra med er..Tyckte det var fräckt med namnet ner till sen då man skrivit bloggen..

2009-09-10 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0