Energi och städil..

Ja Tindra har så mycket energi att jag inte vet vart jag ska stoppa den! Hon hostar fortfarande en hel del och har massa slem, jobbigt! Men men, vad kan man göra? Igår kunde vi ju i alla fall vara ute och leka en liten stund men idag blåser det så inni bomben och det har regnat, SPÖREGNAT, hela morgonen så jag känner inte riktigt för att gå ut nu. Men vi måste då snart åka iväg och handla så då får väl Tindra åka med och springa av sig lite i affären. Nåja, det blir nog bra.

Jag fick mig ett litet städil förut. Jag satte igång att städa inne på stora toan. Det behövdes! Sen fick jag tvättat lite med. Ska slänga in lite i torktumlaren och sådär. Sen blir det att laga mat och sen åker Jesper till jobbet. Ja han känner sig piggare så nu återgår han till sin vardag. Trist egentligen. Har varit rätt gött att ha sällskap på kvällarna.

Nä nu hinner inte jag skriva mer för tillfället men glöm inte bort tävlingen! Klicka på bilden för att komma dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0