Fint väder ute?

Ja för tillfället är det bra väder i alla fall. Kan det hålla i sig? Kan ju alltid hoppas på det i alla fall. Men jag funderar på om jag och lillan skulle ta en liten, kort morgonpromenad. Jag har ju som sagt lite problem med foglossning och sådär så jag kan inte gå så långt utan att få ont. Men en kortis hade faktiskt varit skönt. Kanske fått ta lite nya fina bilder. Får se. Tindra brukar ju bajja såhär på morgonen så vi avvaktar i alla fall tills dess, hehe.

Vad ska vi mer göra idag då? Jaa finns inte så mycket man hinner göra med tanke på att Jesper börjar jobba klockan 15. Det är skittrist att han börjar så tidigt på söndagar. Finns liksom inget att göra då. Hela dagen är liksom förstörd. Men men, man får väl göra det bästa av situationen, vad nu det kan vara.. Åååh jag längtar lite till imorrn. Någon som har några tips på hur man kan söka praktikplats på bästa sätt? Min handläggare på af sa att jag skulle se det som att söka jobb. På ungefär samma sätt skulle man söka praktik. Men jaa, vi får väl se.

Nä nu ska vi se om det inte börjar lukta lite illa här inne, haha! Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej hopp!

Inte kul när han börjar så tidigt men inget att göra nått åt. Hoppas ni hittar på något:)

Jag håller tummarna för att du får den praktik plats du vill ha:)



hare gott

2009-09-06 @ 08:55:29
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman. du kan ju ringa runt lite och kolla men tänk noga efter vad du vill och orkar just nun kanske inte en praktik där du måste stå hela dagar.

Lycka till..

2009-09-06 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0