Förkylning på g?

Ja jag håller nog på att bli sjuk tror jag. Jag har ont i halsen och näsan rinner. Inte alls mysigt. Jag hatar att vara sjuk så man kan ju alltid hoppas att man slipper få det värre än vad det är. Dock är ju risken väldigt liten. Känner nästan hur febern kommer krypande och känner mig rätt slut i kroppen så vi får väl se. Tindra snorar lite fortfarande men hon har ingen feber eller nått sånt så det är skönt i alla fall.

Idag blir det som sagt inget dagis för Tindra. Hon ska ju till tandläkaren. Men imorrn ska hon i alla fall dit. Hon älskar ju att vara där lillfisen. Fast nu har hon i alla fall börjat bli riktigt glad när vi kommer och hämtar henne, hehe. Nåja, vi får väl se hur denna dagen blir. Vädret är inte direkt på topp heller..som vanligt..

Nä nu ska jag göra en flaska till dotra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta dej för svininfluensan. Du som är gravid är ju i risk zonen. Du måste vara försiktig och vara rädd om er, jag är nervös//Mamma

2009-09-07 @ 08:14:31
Postat av: Emma

Hej... tänkte bara säga att jag inte ser rubriken till dina inlägg, måste markera för att se. Tänkte om det kanske är så för alla? /Emma

2009-09-07 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0