Försäkringskassan

Ja man får ju nästan hjärtinfarkt när man ringer till försäkringskassan och man får höra att man har köplats nummer 70 i kön. WHAT?? Men sen får man höra att dom har 91 handläggare som sitter och jobbar, hehe. Så man behöver inte sitta så länge i kö faktiskt. Folk bara klagar och klagar på försäkringskassan hela tiden (jag vet att dom kan vara förbaskat tröga vad gäller vissa saker) så därför tänkte jag faktiskt ge dom lite plus i kanten. Dom har en grymt effektiv kundservice och (iaf varje gång jag har ringt) kompetent personal som svarar. Jag kanske bara haft tur? Jag vet inte men jag har i alla fall alltid fått bra svar på dom frågor som jag har haft. Så lite creds till dom!

Det var bara det jag ville ha sagt. Jag vet, meningslöst egentligen. Sånt är livet..

Kommentarer
Postat av: Mindy

Håller med dig att jag har inte heller haft problem med den..Ha en skön kväll.kram

2009-09-29 @ 16:36:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0