Fy på mig!

Nu måste jag ta tag i detta. Jag måste börja äta järnmedicinen nu. När jag var hos bm så ville hon ju att jag skulle börja om mitt hb låg under 110..det låg på 111 men hon tyckte att jag skulle börja lite smått ändå. Så jag måste ta tag i det nu känner jag. Ska se om Jesper kan rota fram den oöppnade flaskan åt mig. PUH! Vilken jobbig sammandragning jag fick precis. Det var en sån som man känner sig helt utmattad av efteråt. Jag börjar svettas. Som sagt så har dom börjat märkas nu, ordentligt. Men det är ju ingenting som gör ont eller är farligt på nått sätt. Det är ju bara lite obehagligt ibland, hehe. Men fy sjutton vad bebisen sparkar! Jag som trodde att Tindra sparkade mycket, men det är ingenting i jämförelse med denna bebis. Nåja, så kan det vara.

Nää nu vaknar min andra bebis. Hon ligger i sängen och tjötar, hehe. Så nu blir det att klä på henne och gå ut en liten stund. Hon behöver lite frisk luft faktiskt. Det är ju bra mot hostan med.  Synd att det blåser så. Men vi kan vara ute en liten stund i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0