Härmapa härmapa!

Haha ja det märks verkligen att Tindra är inne i en härmapaperiod just nu! Hon försöker härma ALLT vi säger. Tack tack blir "tata", hon säger gå, biii (bil), bampa (lampa), kocka (klocka) och hon försöker verkligen härmas så fort man pratar så det kommer nya ord ur hennes mun varje dag. Även om alla ord inte hörs, hehe. Våran lilla härmapa. Och appropå ingenting så fick jag mig en chock igår. Jag gjorde pastasås och spagetti, som för övrigt blev riktigt god, och vad gör Tindra? Jo hon äter upp nästan hela portionen! JAG fick ge henne mat! Helt otroligt! Hon lämnade kanske 2 tuggor eller nått sånt. Duktiga flicka! Kanske skulle laga den varje dag, haha! Idag ska hon få äta en burkmat till middag. Får väl se hur det går. Hon har inte ätit det på länge. För vi ska nämligen äta tacos till middag. Även om hon sitter och pillar i sig lite köttfärs och majs, enbart majs så känns det inte som att det räcker för henne. Så det blir en burkmat så får vi käka efter att hon lagt sig ikväll. Kanske jag kan få äta varm mat, hehe.

Såå, vad skulle vi göra idag då? Jo, handla och åka till arbetsförmedligen. Jag måste sätta mig och skriva ner vad det var jag skulle ta upp med honom så att jag inte glömmer något. Har skrivit ner det i den andra datorn men jag orkar inte starta den nu så jag skriver en ny lapp. Jag känner mig själv för bra vid detta laget så jag kommer glömma hälften om jag inte skriver ner det. Nåja, det blir nog bra. Sen ska jag även dammsuga och vi ska städa lite i köket. Ska ta med pantflaskor också för det börjar bli lite överfullt. Aa, det blir nog bra.

Nä nu ska jag mysa med dotra! Puss på er! Eller XoXo som är ett populärt uttryck i alla fjortisbloggar...

Kommentarer
Postat av: £lli£

Vilken fin disign! =)

trevlig helg! =) kram till dig o magen..

2009-09-04 @ 13:21:09
URL: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0