Höst? Jo eller hur!

Jag hade bara tänkt visa några bilder. Det sägs ju att september är den första höstmånaden. Eller? Jag tycker mig inte se någon höst i vart fall. Eller?











Känns som rena rama våren kan jag säga! Getingarna och fjärilarna har alltså hittat fram..NU! Till våran baksida där det står lila blommor i full blom! Nåja, hösten kommer väl någon gång, hehe. Det börjar som sagt kännas i luften i alla fall.

Vad ska man hitta på nu då? Har ju som sagt gjort en design åt min lillasyster. Och nu har jag tråkigt igen. Det är några stycken som vill ha en design gjord men då får ni ju höra av er med namn kanske? Haha! Och En av er har jag bett kontakta mig per mail med bilder, text, färg och diverse andra grejer. Så vi får väl se hur det går.

Nu ska jag ladda upp några få bilder på bilddagboken och sen kolla lite forum. Nä om man skulle avsluta bloggkvällen med en bonusbild? Är det någon mer än jag som ser det "coola" i denna bilden? Eller syns det helt klart för dåligt på blogg.se?


Kommentarer
Postat av: Sophia

Här är det höst för fulla muggar, bladen åker av träden och ändrar färg, daggig och näst intill frost på morgonen och soligt men ändå kyligt ;) Typiskt höst =)

Men ibland kan man se ett och annat sommartecken ;)

2009-09-14 @ 07:36:29
Postat av: Nina

gud vilka sjukt fina bilder du har tagit! helt underbara!



Theo tycker det är ok med håret. men han verkar inte gilla att få vatten i öronen däremot? dem har sina idéer.. :D

2009-09-14 @ 09:11:05
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hahhahah ja just det. sån hade man ju själv då man va liten. vart köper man en sån fuling? =)



inge å bli generad för: dem va verkligen super fina!

2009-09-14 @ 09:32:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

nån gång lär man väl springa på en sån S =)

2009-09-14 @ 22:40:09
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0