Imorrn är det fullt upp!

Ja det kan man säga att det är. Först ska vi till tandläkaren med Tindra, hennes första besök. Sen tänkte jag att vi skulle gå på marknaden en sväng. Sen ska jag gå in på 2 ställen i stan och kolla om man kan få praktikplats hos dom. Sen ska vi handla nått som vi kan äta imorrn. Blir nog dock bara att köpa potatis för det blev nämligen inga fiskpinnar idag, hehe. Resten har vi ju hemma. Sen ska man hem, laga mat och sen är det nästan dags för Jesper att åka till jobbet igen. Så jaa, det är fullt upp imorrn kan man väl säga. Får väl se om dagen blir som man tänkt sig.

Nää nu orkar jag inte skriva mer idag. Ska gå och se om det finns något att äta i våran kyl. Jag blev plötsligt superhungrig.... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0