Ingen outfit men snart åker vi!

Nää jag orkar inte ta kort på dagens outfit idag faktiskt. Eventuellt sen när vi kommer hem ikväll, hehe. Men nu orkar jag inte faktiskt. Kan väl beskriva den? En svart klänning med plats för magen som tycks ha svällt bara under natten, plommonlila strumpbyxor som ser stickade ut. Skorna får bli mina vinterskor. Dom svarta med ludd högst upp. Jag har kommit fram till att jag vill ha nya skor. Eller rättare sagt flera par. Minst två i alla fall, haha. Ett par stövlar, lite snyggare, som passar även om man vill ut på krogen liksom. Och ett par "tennisskor" i svart. Eller vitt kanske? Nää svart, för jag kan inte hålla ett par vita skor rena! Så svarta. Men vi får väl se när jag hittar några som jag vill ha.

Nu ska jag gå och fixa håret. Eller jaa, jag ska väl sätta upp det i en tofs, för jag orkar inte ha det utsläppt ikväll. Sen ska vi nog åka tror jag. Klockan börjar säga att vi ska det i alla fall så att vi slipper stressa sen! Men jag återkommer eventuellt ikväll, annars får ni väl se bilder imorn.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :D

2009-09-18 @ 20:31:10
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0