Klantskaft!

Ja jag är nog världens klantigaste! När jag skulle in här och bara se hur en bloggdesign såg ut med massa text och sånt så råkade jag klicka på SPARA istället för FÖRHANDSGRANSKA! Så min design försvann..och givetvis hade jag inte sparat stilmallen som jag gjort med nästan alla andra mina designer som jag haft tidigare. Nåja, nu får det se ut som det gör. Kanske bara är jag som märker skillnaden?

Sen hade jag bara tänkt svara på en fråga. Sophia, mina kamerainställningar visas automatiskt i mitt galleri om man klickar på den där lilla kamerasymbolen när du är inne i en bild. Såhär:




Vet inte om det syns så bra..men den lilla kameran som är under bilden, klickar du på den får du fram mina inställningar, hehe.


Nä nu ska jag tamejf-n sova. Eller jaa, jag ska försöka i alla fall. Men jag är så förbaskat pigg nu. Trött på dagen pigg på kvällen. Inte bra alls när man har ett energiknippe till dotter.. Nåja, sov så gott folket! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Aha =) Så det var så enkelt =)

2009-09-24 @ 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0