Lekt och ska leka!

Ja jag har lekt lite med vatten idag. Blev dock inte som jag tänkt mig. Bilderna finns i mitt galleri för er som vill.KLICKA HÄR!! (Finns under kategorin övrigt)
Och vad ska jag göra nu då? Jo jag ska sätta mig och kolla om jag kan hitta några fräcka penslar till photoshop. Sen ska jag greja en design som jag har lovat Sandra. Sen har jag även en till design att fixa. Åt Sophia, jag fick bilder av henne igår som jag ska fixa in i den designen. Så jaa, det börjar hopa sig, hehe.
Nää jag får sätta lite fart så att jag blir klar någon gång. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Gryma kort!

Jag fattar inte hur du lyckas :P

Själv försöker man lära sig att fota en enkel hund på agilityplanen men det går ju inte alls lika bra.



En kul grej med galleriet hade varit att du skrev vad för inställningar du har valt till bilderna, det tycker jag att det finns alldeles för lite av på nätet ;)

2009-09-24 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0