Mobiluppdate!

Fan vad jag känner mig duktig nu. När jag fått sitta stilla en stund så kände jag att värken i höfterna försvann. Skönt! Men jag gjorde allt för att göra det värre igen, haha! Jag satte igång en större städning av köket. Torkade skåpsluckorna,svabbade bänkarna, skurade ur skräphinkarna och plockade i och ur diskmaskinen. Nu har jag även städat inne i vardagsrummet och dammsugit i hela lägenheten. Skulle behöva skura med så jag funderar på att göra det. Men känns som att det inte är någon idé att göra det innan Tindra har lagt sig. Då lär jag ju få fotspår överall istället, haha. Eller så halkar hon och slår sig.. Nä det får vänta tills hon lagt sig. Så nu har jag bara spisen kvar i köket men den ska jag torka efter att vi har ätit. Kändes onödigt att ta den innan, Hehe. Så nu känner jag mig duktig faktiskt! Dock känns det ju i ryggen och höfterna nu men detta behövdes göras så det är fan värt det. Ikväll blir det att tända lite ljus och bara mysa. Ska även spela lite bingolotto, Hehe. Kan ju alltid hoppas att man vinner något. Håll tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0