Mysigt, haha!

Ja då fick man sig lite sovmorgon idag, haha! Tindra kände för att sova till 8.20 idag och det tackar man ju för, haha! Men problemet var ju att hon faktiskt skulle till dagis också. Hon ska vara där 9. Det är tur att det inte ens tar 5 minuter att gå dit. Det tar väl 2 minuter att gå..när Tindra går själv annars tar det väl 20 sekunder eller nått, haha! Aja nu var det inte det vi skulle tjöta om.

Jag lovade ju att skriva om film i mobilen. Jag fick ju nämligen med 60 filmer som man kunde ladda ner och kolla på i mobilen när jag köpte den. Det var rätt fräckt faktiskt, hehe. Jag fixade och gjorde som dom sa sen lade jag mig i sängen och slog på filmen. Den var faktiskt, otroligt nog, rätt bra kvalité. Inte som att se på tv eller bio liksom men helt ok för att vara i en mobiltelefon. Det var lite pixligt på vissa ställen när det var mörkt men sånt kan man ju ta.

Filmen jag såg då? Joo jag såg denna:


Mad Money. Handlingen börjar med att en kvinna upptäcker att dom har skulder upp över öronen. Hon får tips om ett jobb av sin hushållerska och får det. Hon ska jobba som vaktmästare på en bank. Där kommer hon på att hon ska göra en cup. Hon kollar ut systemet hur det funkar och ber 2 andra tjejer om hjälp. Pengarna dom stjäl är pengar som ska förstöras. Som redan är utnötta och änvända. Planen var bra och dom blev stenrika alla tre. En dag åker dom fast..vad som händer sen får ni väl se själva, haha! Filmen var bra i alla fall och rolig. Men den var ganska förutsägbar. Så man kunde gissa sig igenom hela filmen.

Nää hörni, nu ska jag kika vidare sen ska jag se om jag kan lägga mig och läsa en stund. Känner att jag kommer få en jäkla huvudvärk snart så jag får nog försöka få i mig lite alvedon också. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

så vare då ere ett tag kvar då..

går det bra da? visste ni va d skulle bli?



du ja tänkte på lägg ut den där skötväskan på Tradera om du inte fått den såld asså :)

2009-09-03 @ 12:55:54
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0